مجلس این هفته یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد/ دو شیفته شدن جلسات

شناسه خبر: 111384 سرویس: سیاسی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:مجلس این هفته روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست علنی خواهد داشت.


سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه به علت شهادت حضرت زهرا (س) جلسات علنی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.
وی افزود: احتمالا روز یکشنبه لایحه بودجه سال اینده به مجلس شورای اسلامی از سمت دولت ارسال شود و همچنین مهم ترین دستورکار صحن علنی بحث و بررسی استعفای اقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: همچنین  رسیدگی  به طرح مالیات بر عایدی سرمایه، طرح برقراری عدالت آموزشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تخصصی، رسیدگی به موافقتنامه بین ایران و عراق، طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و همچنین تمدید پروتکل موافقتنامه ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمله دستور کار نمایندگان در جلسات هفته آینده در صحن علنی مجلس قرار دارد.
مجلس این هفته یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد/ دو شیفته شدن جلسات

موسوی تصریح کرد: با توجه به آن که در ایام بررسی لایحه بودجه هستیم هر زمانی که این لایحه از سمت دولت به مجلس ارسال شود جلسات علنی مجلس شورای اسلامی دو شیفته خواهد شد و در صورت لزوم جلسات سه شیفته می‌شود.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی