لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت منتشر می‌شود

شناسه خبر: 112601 سرویس: اجتماعی

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: من امیدوارم چهارشنبه لیست در اختیارمان باشد، ولی تا شنبه فرصت می‌دهیم که شهرداری لیست را براساس تکلیف قانونی که باید گزارش عملکردش را به شورا بدهد به‌روز کند تا لیست را بر اساس وعده و حقوق شهرندی اعلام کنیم.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در خصوص چرایی عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: امروز مکاتبه‌ای با سازمان آتش‌نشانی شهرداری به دلیل اینکه مقرر بود که لیست ساختمان‌های ناایمن را به‌روز کنند‌ و ساختمان‌ها را اعلام کنند، داشتم. طی مذاکره شفاهی فرصت یک هفته‌ای برای پایش مجدد خواستند.
عباسی افزود: من امیدوارم روز چهارشنبه لیست در اختیارمان باشد، ولی تا شنبه فرصت می‌دهیم که شهرداری لیست را براساس تکلیف قانونی که باید گزارش عملکردش را به شورا بدهد به‌روز کند تا لیست را بر اساس وعده و حقوق شهروندی اعلام کنیم.
واکنش زاکانی به چرایی عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت
لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت منتشر می‌شود

عضو شورای شهر تهران درباره اظهارات شهردار تهران در خصوص عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت گفت: بعید می‌دانم کسی مخالف انتشار لیست ساختمان‌های پرخطر باشد. من این را تفسیر به این واژه‌ها می‌کنم که آقای شهردار دغدغه مقاوم‌سازی این ساختمان‌ها را دارند و منتشر کردن این لیست شهردار را در این راستا کمک می‌کند.
وی افزود: امیدواریم در این هفته تعدادی از این ساختمان‌ها کم بشود. امیدوارم کسی هم اگر مخالف است، به مطالبه مردمی احترام بگذارد. اولویت اصلی حقوق شهروندی است و ما در برابر آنها مسئولیم؛ امیدوارم مسئولان از قانون تمکین کنند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی