۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

شناسه خبر: 113908 سرویس: اجتماعی

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا سیفی؛ شهردار منطقه 17 با اشاره به احداث و بهره‌برداری از میدان‌های میوه و تره‌بار طی سال جاری در سطح منطقه اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، توسعه بازارهای تره‌بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار منطقه 17  تصریح کرد: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مدیریت شهری منطقه 17 و سازمان میادین تره‌و بار، موقعیت یابی جهت احداث بازارهای میوه تره‌بار در محلات فاقد چنین بازارهایی انجام گرفته است.
سیفی با بیان اینکه محلات آذری، زهتابی و وصفنارد از محلات قدیمی و در حال توسعه منطقه هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری فعلی در تلاش است در راستای افزایش عدالت در شهر و با اجرای پروژه های مختلف، خدمت دهی را در مناطق در حال توسعه افزایش دهد تا سرانه های شهری به میزان محلات توسعه یافته، افزایش یابد.
3 میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

وی خاطرنشان کرد: میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک نیز با همین رویکرد در سال جاری و در قالب رویدادهای امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی