درخشان: پرسپولیس می‌تواند السد را شکست بدهد

شناسه خبر: 86806 سرویس: ورزشی

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید: این تیم در حال حاضر به هماهنگی مطلوبی رسیده و توانایی شکست دادن السد را دارد.


حمید درخشان، درباره دیدار پرسپولیس برابر السد اظهار کرد: باید بپذیریم پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد. السد از تیم‌های قدرتمند قطر محسوب می‌شود و قاعدتا کار برای پرسپولیس بسیار دشوار است. طبیعتا هر چه پیش برویم و به مراحل بالاتر برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.البته نباید فراموش کنیم که همان‌طور که بازی برای پرسپولیس سخت است برای السد هم سخت خواهد بود؛ چرا که پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و در ایران هم به قهرمانی رسیده است. بنابراین من فکر می‌کنم دو تیم از قدرت یکدیگر باخبرند و سعی دارند با آنالیز یکدیگر با شناخت کافی وارد زمین بشوند.

او در ادامه افزود: نکته مهمی که در بازی امشب برای پرسپولیس وجود دارد این است که آن‌ها باید در زمین حریف بازی کنند که یک امتیاز برای السد محسوب خواهد شد و از طرفی داور تمایلاتی به سمت تیم حریف خواهد داشت. یعنی در واقع نباید انتظار داشته باشیم صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس سوت بزند. بنابراین تیم باید خودش را طوری آماده کند که با این مشکلات هم مواجه باشد.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش با بیان این که پرسپولیس به هماهنگی مطلوبی رسیده است، گفت: در نخستین بازی لیگ قهرمانان پرسپولیس که چند بازیکن جدید جذب کرده بود هماهنگی لازم را نداشت اما بعد از دو بازی ما دیدیم که تیم شرایطش خیلی بهتر شد. این نشان می‌دهد گل‌محمدی تلاش زیادی انجام داده تا تیمش را هماهنگ‌تر کند. قطعا او به زمان نیاز دارد تا بتواند تیم بهتری را روانه مسابقات کند. الان هم فکر می‌کنم پرسپولیس به هماهنگی مطلوب رسیده است. بنابراین می‌توانیم امشب شاهد یک بازی جذاب باشیم. نکته حائز اهمیت این است که از نظر من خریدهایی که انجام شده بسیار خوب هستند و در تیم جا افتاده‌اند که این مساله قطعا در آینده بیش‌تر به پرسپولیس کمک خواهد کرد.


وی در پایان درباره این که آیا پرسپولیس می‌تواند با شکست السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟ گفت: قطعا پرسپولیس پتانسیل شکست دادن السد را دارد و فقط باید تیم با تمرکز بالا وارد زمین شود و همان بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. یعنی این گونه نباشد که فقط به فکر کارهای دفاعی باشند و موقعیت گل ایجاد نکنند. تیمی که می‌خواهد برنده باشد باید گلزنی کند. قطعا پرسپولیس هم این مساله را به خوبی می‌داند و توانایی شکست دادن السد را هم دارد.

منبع:ایسنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی