واکنش سجادی به ماجرای تماشاگران ایران - کره/ مجوز داشتیم 10 هزار نفر را وارد ورزشگاه کنیم

شناسه خبر: 95740 سرویس: ورزشی

وزیر ورزش اعلام کرد به زودی برخی فدراسیون های بلاتکلیف تعیین تکلیف خواهند شد.


سیدحمید سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ورزشی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف به گفت و گو پرداخت.

باید در حین قهرمانی هم از مدال آوران تقدیر کنیم
خوشحالم کمیته ملی المپیک در ادامه برنامه های خود امروز را به رونمایی از سردیس ها اختصاص داد. جمع وزینی در این جلسه بودند، مدیران، پیشکسوتان و برخی روسای فدراسیون ها حضور داشتند. بعد از دوران قهرمانی نیاز به فرهنگ سازی و یادآوری مجدد داریم، اینکه چه مراحلی طی شده است. ما در حین قهرمانی و بعد از آن مواردی داریم بنابراین دستگاه هایی مانند وزارت و کمیته هستند که یکی از رسالت های آنها ارج نهادن و بزرگداشت مقام این قهرمانان است.

هر جایی لازم باشد، تغییرات انجام می دهیم
وی درباره اینکه در ۴ سال گذشته انتقادات زیادی به وزیر به خاطر سیاست های معاونت قهرمانی وارد شده، تصریح کرد: هرجایی می‌شد تغییر انجام داد این کار را کردیم، بررسی ها در حال انجام است، هر جایی لازم باشد انجام می شود.

ستاد بازی های آسیایی آغاز به کار می کند
در حال برنامه ریزی هستیم جلسه ستاد بازی های آساییی هر چه سریعتر انجام شود. جلسات تخصصی با برخی فدراسیون ها را آغاز کرده ایم با فدراسیون هایی که قرار است افتخارآفرینی داشته باشند جلسات تخصصی داشته باشیم.


مجوز حضور 10 هزار تماشاگر را داشتیم
وزیر ورزش درباره بازی ایران و کره و اینکه بدون تماشاگر است، گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. این دستورالعملی است که AFC داده است. تا دیروز با استاندار شخصا هماهنگ کردم، مجوز هم صادر شده بود. ما ۱۰ هزار نفر مجوز داشتیم، دوست داشتیم به دنیا بگوییم واکسیناسیون موفقیت آمیز بوده است. دیشب گفتند از طرف Afc بلیت فروشی نبوده است. در خصوص حضور بانوان هم باید قبل از هر بازی بررسی خاص خودش انجام شود. ما دوست داریم لیگ هم با حضور تماشاگران برگزار شود.

در خدمت کشتی گیران هستیم
سجادی درباره انتظاراتی که علیرضا دبیر درباره حمایت از کشتی، گفت: کشتی ورزش اول است و وظیفه داریم به نحو احسن کنار آنها باشیم. نیازهایی که داشتند انجام دادیم و در خدمت آنها هستیم.

منبع: ورزش سه



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی