مازندران/فرهنگی

آغاز پیش‌فروش بلیط از مازندران به مرز مهران/ جابه‌جایی بیش از 4 هزار زائر

شناسه خبر: 46819 سرویس: استانها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فروش بلیط انفرادی برای سفر به مرز مهران از تاریخ 10 مهر با هزینه 140 هزار تومان در تمامی پایانه های مازندران آغاز می‌شود.


به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، عباسعلی نجفی از پیش‌فروش بلیط از مازندران به مرز مهران آغاز خبر داد.

وی اظهار کرد: این اداره کل در راستای وظایف خود درباره جابه‌جایی مسافر خاصه زائران اربعین حسینی اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای را همچون سنوات گذشته در دستور کار خود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران افزود: از آنجایی که با توجه به حذف روادید بین دو کشور ایران و عراق پیش‌بینی حضور حداکثری زائران به ویژه مازندرانی‌های ولایت مدار و عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بوده، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استانداری مازندران جلسات متعدد و مستمری را برای اعزام این عزیزان برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا جایی که براساس صورت وضعیت‌های به روز و ثبت شده آنلاین از تاریخ 20 شهریور تا به امروز بیش از 4 هزار و 347 زائر با به‌کارگیری 164 دستگاه خودرو مسافری از شهرهای مختلف استان به مقصد مهران جابه‌جا شدند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی