دانشگاه علم و صنعت ایران میزبان دانشمندان و دانش پژوهان برجسته در تاریخ های 29 و 30 آبان ماه 1398 می باشد.

چهارمین دوره کنفرانس بین‌المللی ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات

شناسه خبر: 53198 سرویس: آموزشی

پیشرفت ايران عزيز بستگي به توسعه علمي و توان علمی افراد تحصیل کرده این مرز و بوم دارد و بي شك توسعه علمي ايران، مستلزم فراهم نمودن زيرساخت­ هاي علمي، در شاخه­ ها و گرايش­ هاي علوم مختلف می باشد. بدیهی است در شرایطی که افراد تحصیل کرده از نظر علمی, آموزشی و پژوهشی و همچنین توانایی تجزیه و تحلیل مسایل خرد و کلان کشور از توانمندی و کیفیت بالاتری برخوردار باشند, در موقعیت های مختلف با درایت و اطمینان بیشتری تصمیم گیری می نمایند و با دور اندیشی مناسب در زمینه های مختلف، کشور را به شرایط امن و پایدار رهنمون خواهند ساخت.


بنابراین در مرحله نخست می بایست دیدگاه های علمی و پژوهشی درست رویه گردد و در مراحل بعدی علم و تجربه های بدست آمده با شیوه های نوین آموزشی و پژوهشی به نسل آینده آموزش داده شود تا از این طریق زمینه های قدرتمند تر شدن کشور به لحاظ علمی فراهم گردد.
اینک به یاری خداوند بزرگ برانیم به منظور فراهم آوردن فرصت مناسب برای ارائه‌ی آخرین دستاورد­های پژوهشی و یافته­‌های علمی و تبادل نظر اساتید، محققین و پژوهشگران در زمینه نظریه گراف، ترکیبیات، ریاضیات گسسته، کد و رمز، چهارمین کنفرانس بین‌المللی ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات در تاریخ 29 و 30 آبان ماه 1398 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار نماییم تا در راستای انتقال دانش، تجربیات و راهکارهای اندیشمندان کاردان به دیگر افراد گامی موثر برداشته باشیم.
در این راستا از تمامی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران با حضورشان در این کنفرانس زمینه های هم اندیشی و تبادل علم و دانش و تجربیات را فراهم می سازند. امید است این کنفرانس با فراهم سازی بستر مناسب برای آشنایی متخصصین و صاحبنظران و اندیشمندان در زمینه ­های مختلف علمی و آموزشی و پژوهشی و همچنین ترويج فرهنگ همکاری­ های علمی، قدم موثری در این مسیر بردارد.
کنفرانس

علاقه مندان جهت دسترسی به آخرین اخبار میتوانند وارد سایت i4c2019@iust.ac.ir شوند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی