مازندران

مازندران به تخصیص اعتبار ملی نیاز دارد

شناسه خبر: 76346 سرویس: استانها

استاندار مازندران گفت: این استان به خاطر ارائه خدمات ملی باید جداگانه دیده شود و برای نقش آفرینی درست و مطلوب به تخصیص اعتبارات ملی ویژه نیاز دارد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان در حضور فرمانده ناجا همچنین گفت: در سال های اخیر علاوه بر تعطیلات رسمی بویژه نوروز ، تابستان و پایان هفته هر روز شاهد حضور میلیونی مسافران و گردشگران در این استان هستیم.

وی افزود: زیر ساخت های مازندران برای جمعیت ۳ میلیونی این استان است و این زیر ساخت ها ظرفیت پذیرش و خدمات دهی به جمعیت ۱۰ تا ۲۰ میلیونی مضاعف را ندارد و در برخی از ایام سال در حوزه های زیرساختی همچون آب و برق دچار مشکلاتی می شویم که نیازمند اعتبارات ملی است.

وی در بخش دیگری امنیت را زیرساخت و از ارکان مهم توسعه پایدار دانست و گفت: لازمه اجرای کامل طرح پلیس هوشمند نگاه مردم محور است. ‎

استاندار مازندران خاطر نشان کرد : پلیس هوشمند یک اقدام مهم نیروی انتظامی بوده است که لازمه اجرای آن نگاه مردم محور و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است.

وی نیروی انتظامی را از ارکان مهم در مسایل اجتماعی دانست و یادآور شد: جلوه هایی از این رسالت اجتماعی و انتظامی را می توان در مقابله با قاچاق انواع کالا، مبارزه با مواد مخدر و تخلفات فضای سایبری و مجازی و همچنین در برگزاری مراسم متعدد از جمله شب های احیا، تاسوعا، عاشورا، مسابقات ورزشی و ... ملاحظه کرد که همگی از شاخصه های توسعه اقتصادی و توسعه پایدار و ایجاد آرامش در جامعه است.


حسین زادگان اظهارداشت : مازندران بخاطر مختصات جغرافیایی و خدمات ملی که ارایه می نماید می بایست جداگانه دیده شود و برای نقش آفرینی درست و مطلوب نیروی انتظامی در این استان، اعتبارات ملی ویژه تخصیص یابد.

استاندار با اشاره به این که ۳ هزار دوربین پایش تصویری در کل مازندران عملیاتی شده است که در کاهش برخی جرایم تاثیرگذار بوده است و اقدامات مناسب و موثر در حوزه تامین امنیت در سایر بخش ها همچون کشاورزی و ... صورت گرفته است، یادآور شد : امنیت در حوزه های مختلف اثرگذاری قابل توجهی دارد و می توان اذعان کرد که همدلی و همراهی در حوزه شورای تامین استان طی ۲ سال اخیر در استان قابل تقدیر می باشد.

حسین زادگان افزود: نگاه نرم در مسائل اجتماعی بسیار با اهمیت و اثرگذار است و ناجا در این خصوص به درستی عمل می کند.

در این مراسم با حضور حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران از تلاش های سردار " سید محمود میرفیضی " فرمانده انتظامی سابق قدردانی شد و طی حکمی سردار " مرتضی میرزایی " به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مازندران معرفی شد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی