این تیم مدعی نیست

شناسه خبر: 87295 سرویس: ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه عملکرد ضعیفش در فاز تهاجمی برابر نفت‌مسجدسیمان به تساوی صفر بر صفر رضایت داد. مدافع عنوان قهرمانی در سه بازی ابتدایی فصل خود تنها یک گل به‌ثمر رسانده است.


عصر امروز (پنجشنبه) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی بدون گل همراه شد.

قضاوت این دیدار را «اشکان خورشیدی» با کمک‌های «علیرضا ایلدورم» و «هادی طوسی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار گذشته و نیمکت‌نشینی «وحید امیری» و «احسان پهلوان» و حضور «بشار رسن» و «کمال کامیابی‌نیا» در ترکیب اصلی، بازی را آغاز کرد.

«یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس که در دیدار قبلی تیمش از روی نیمکت اخراج شد، بازی امروز را از روی سکوها تماشا کرد.

در دقایق ابتدایی، توپ به طور متوالی در میانه میدان از سوی بازیکنان از دست می‌رفت.

در دقیقه ۱۴ ضربه سر «محمد بلبلی» نخستین فرصت بازی را ایجاد کرد اما توپ از کنار دروازه میهمان بیرون رفت.

دقیقه ۲۰ ارسال «سعید آقایی» پرسپولیس را در موقعیت ایده‌آلی قرار داد که «مهدی عبدی» با بی‌دقتی توپ را به کنار دروازه میزبان کوبید.

در دقیقه ۳۸ حکرت تیمی زیبای بازیکنان پرسپولیس، «بشار رسن»‌ را در آستانه گلزنی قرار داد که این هافبک عراقی با خطای دروازه‌بان میزبان سرنگون شد و داور با تاخیر چند ثانیه‌ای، اعلام پنالتی کرد.

«سیامک نعمتی» پشت توپ ایستاد که ضربه او به تیرک دروازه نفت برخورد کرد و گل نشد.

در ابتدای نیمه دوم، «وحید امیری» و «احسان پهلوان» جایگزین «مهدی شیری» و «میلاد سرلک» شدند تا پرسپولیس کار را تهاجمی‌تر دنبال کند.


در حالی‌که بازی سرعت لازم را نداشت در نیمه دوم بارش باران نیز شرایط را سخت‌تر کرد.

تیم تحت هدایت گل‌محمدی همچون دو دیدار قبلی خود توانی برای ایجاد موقعیت خطرناک و رسیدن به گل نداشت و تنها «علی شجاعی» در دقیقه ۸۸ صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه سر او را «احمد گوهری» مهار کرد تا این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

با این اوصاف مدافع عنوان قهرمانی در سه دیدار ابتدایی فصل جدید تنها یک گل و آنهم از روی نقطه پنالتی به دست آورده است.

پرسپولیس با تساوی در دیدار امروز به امتیاز پنج رسید و در رتبه پنجم قرار گرفت و نفت‌مسجدسلیمان هم سه امتیازی شد.

ترکیب نفت

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری(مهدی ایزدی)، محمد بلبلی(عباس بوعذار)، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی(فرید بهزادی‌کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی (مهران امیری)

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری(وحید امیری)، میلاد سرلک(احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، بشار رسن(بشار رسن)، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (آرمان رمضانی)

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی