روحانی از لیست مسئولان نظام خط نمی‌خورد/ هدف لاریجانی خدمت به کشور و مردم است/ دو شرط استفاده از تجربیات چهره های سیاسی

شناسه خبر: 92530 سرویس: سیاسی

عضو جامعه روحانیت مبارز دو شرط استفاده از تجربیات چهره های سیاسی و انقلابی را «آمادگی برای انجام خدمت به نظام، مردم و تداوم انقلابی بودن» و «صدا زدن برای واگذاری مسئولیت» عنوان کرد.


سیدرضا اکرمی با تاکید بر استفاده از تجربیات همه جریان های انقلاب برای اداره کشور اظهار داشت: این مساله اول مشروط به آمادگی برای انجام خدمت به نظام، مردم و تدام انقلابی بودن و دوم صدا زدن برای واگذاری مسئولیت است.

وی افزود: اگر از سوی دستگاه‌های بالادستی مانند شورای عالی امنیت ملی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی کسی فراخوانده شود با اینکه شخصی کناره گیری کند، متفاوت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «هر کس که نسبت به ایران، انقلاب، نظام و رهبری تعهد دارد،‌ آماده خدمت کردن است» گفت: این اشخاص می‌توانند حسن روحانی، اسحاق جهانگیری یا هر شخصیت دیگری باشد.

اکرمی فاصله گیری چهره های سیاسی را عملی نادرست خواند و تصریح کرد:‌ برای شخصیت های سیاسی باید تداوم انقلابی بودن و خدمت به نظام و مردم مهم باشد، مانند علی لاریجانی که هم اکنون به عنوان مشاور رهبری خدمت می کند یا حسن روحانی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هست و به طور حتم در بخش های دیگر به کار گرفته می‌شود.

او گفت: هدف روحانی و لاریجانی خدمت به نظام و مردم است و در آینده حتما از روحانی استفاده می‌شود. او کنار گذاشته نمی‌شود.

منبع: خبر فوری



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی