مجیدی: هر مربی آرزوی داشتن بازیکنان استقلال را دارد

شناسه خبر: 99878 سرویس: ورزشی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه هر مربی آرزوی داشتن بازیکنان بلند قد این تیم را دارد گفت: سپاهان تیم با کیفیتی است و برای پیروزی در این دیدار کار سختی داریم.


فرهاد مجیدی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همیشه دیدارهای استقلال و سپاهان حساس و جذاب است. با توجه به کیفیت ۲ تیم فکر می‌کنم فردا شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم.

وی در خصوص ادعای یکی از رسانه‌ها مبنی بر جدایی گابریل پین از استقلال افزود: از شما خواهش می‌کنم به اراجیفی که روزنامه‌های دروغگو منتشر می‌کنند، نپردازید. این اراجیف برای من مهم نیست و به آن اهمیت نمی‌دهم. به بازیکنانم هم می‌گویم که کلید موفقیت در فوتبال ایران این است که به حرف و حدیث‌ها توجه نکنید، این واقعیت است. من با این اراجیف تمرکزم به هم نمی‌ریزد، این مسوولیت سنگین را قبول کردم و هدفم خوشحال کردن هواداران استقلال است حتی اگر تنها باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا تا یک بازی را می‌بریم شروع می‌کنند. من و همکارانم همکاری فوق‌العاده با هم داریم. بازیکنانم هم تمرکزشان را روی تیم بگذارند. کار سختی این فصل داریم باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

وی در خصوص دیدار تیمش با سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بسیار با کیفیتی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. برای پیروزی در این بازی کار بسیار سختی داریم. فردای روز بازی با پیکان از بازیکنانم خواهش کردم این بازی را فراموش کنند و تمرکزشان را بگذارند روی بازی با سپاهان. فردا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد آمار هافبک‌های تیمش گفت: بحث آمار را کنار بگذاریم. سه هافبک تیم زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور و سبحان خاقانی خیلی خوب بازی کردند. با توجه به سیستمی که بازی می‌کنیم، آنان نمایش خوبی داشتند.

وی در خصوص غیبت هواداران در دیدار برابر سپاهان تصریح کرد: قبلا هم گفتم که استقلال با هوادارانش شکل می‌گیرد. در مربیگری تنها ۵ الی ۶ بازی در حضور هواداران بازی کردم و هیچ وقت بازی را واگذر نکردیم. امیدوارم هواداران زودتر به ورزشگاه بازگردند.

مجیدی در مورد تقابل ۲ تیم هجومی گفت: تفکرات من هجومی است. در چند بازی اول به خاطر تغییرات در تیم آنچه من می‌خواستم را شاهد نبودیم، اما هواداران بازی هجومی می‌خواهند و مطمئن باشید در دیدارهای آینده هجومی‌تر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: موضوعی که بیشتر برای من اهمیت دارد این است که تیمم گل نخورد. شاید باور نکنید علاوه بر پاداشی که تیم به خاطر برد می‌گیرد، من پاداشی را هم بابت گل نخوردن برای بازیکنانم در نظر می‌گیرم. سال گذشته در ۱۱ بازی تنها ۳ گل خوردیم. تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

وی در مورد گلزنی از روی ضربات ایستگاهی خاطر نشان کرد: این یکی از تاکتیک‌های تیم است. در جلسه قبل از بازی از محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رودی ژستد و کوین یامگا خواستم از بپرند (جایشان بلند شوند) و بازیکنان یک دقیقه به این نفرات نگاه کنند. به بازیکنانم گفتم هر مربی آرزو دارد که چنین بازیکنان بلندقدی داشته باشد و در بازی با پیکان از ضربات ایستگاهی به نحو احسن استفاده کردند.

وی در رابطه با مشکل زمین تمرین یادآور شد: تنها دغدغه من زمین تمرین است. با وجود تلاش مسوولان باشگاه، زمین کیفیت مطلوبی ندارد و انجام برخی تمرینات در این زمین امکان پذیر نیست. حتی گابریل پین نیز به من تذکر داد که برخی تمرینات که طراحی می‌شود را در این زمین نمی‌توانیم اجرا کنیم. متاسفانه این یکی از مشکلات فوتبال ما است. کل تهران را گشتیم و یک زمین خوب پیدا نکردیم. امیدوارم در نیم فصل این مشکل حل شود.

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در نیز ضمن تاکید بر قانونی بودن برگزاری نشست خبری پیش از بازی به میزبانی باشگاه استقلال در خصوص نامه چند باشگاه در خصوص تخلف باشگاه گل‌گهر، گفت: فوتبال قبیله بازی نیست که با رفقایتان هماهنگ کنید و با چند باشگاه متحد شوید و کاری کنید. قانون حرف اول را می‌زند. کمیته انضباطی، کمیته استیناف و در نهایت CAS مراجع قانونی هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی